emocjonizm
: 2009-04-02, 17:19
poglad filozoficzny gloszacy, ze czlowiek reprodukuje swoje naturalia i wartosci z symstruktu po instrumentalizacji jezyka indywidualnym procesem edukacji, obserwacji, przekazow, niezaleznie od egzystencji.
niemozliwym jest aby przezyc to samo co przezyl drugi czlowiek, wyobraznia sluzy do porownania podobnych sytacji. doswiadczenia przywolywane za pomoca nanociagu sa subiektywnym obrazem rzeczywistosci ruchalizmowej. suma mikrowartosci jednostek nie tworzy pojecia swiata a jest jedynie zludzeniem w obiektywizmie. indywiualnosc wartosci czlowieka, jest indywidualnoscia pojec z nim zwiazanych w jego istniejacym swiecie. to co znajduje sie w symstruktcie ma swoje punkty zaczepne, o duzym znaczeniu emocjonalnym. chaotyczne nanociagi odbieramy jako fantazje, panike, niezdecydowanie myslowe. kazda jednostka zyje w swoim mikrokosmosie do ktorego trzeci nie ma dostepu. niemozliwym jest przekazanie go w czesci ze wzgledu na indywidulana instrumentalizacje jezyka. w religijnych tradycjach kulturowych, telepatii, psychoanalizie, hipnozie sa mozliwosci odnalezienia wspolnego nanociagu ale interpretacja uzyskanych informacji ma wartosc porownywalna, intuicyjna, wyobrazeniowa i nie znajduje potwierdzenia naukowego. nauka jest sztywna, pozbawiona emocji bryla, narzedziem, kamieniem lupanym, przydatnym w wygodniejszym przetrwaniu.
sens zycia, przezycie. natura zmusza czlowieka do przekazywania genow co bez emocji jest niemozliwe. emocje sie obcina, ukrywa, nie pasuja do ruchalizmu, bez nich nie ma mowy o zyciu. wladajac jezykiem, emocjonalnym, nalezy sie liczyc z trudnosciami, dyskryminacja. w codziennosci praktyczniejszym jest jezyk obyczajowy, techniczny, gieldowy, wulgarny, zrozumialy dla srodowiska. emocjonizm nie jest teoria poznania czerpiaca soki z irracjonalizmu, empiryzmu, egzystencjonalizmu, metafizycznego obiektywizmu lub podobnych teorii, emocjonizm ma swoje korzenie w innej przestrzeni myslowej, zwanej sekretologia.
niemozliwym jest aby przezyc to samo co przezyl drugi czlowiek, wyobraznia sluzy do porownania podobnych sytacji. doswiadczenia przywolywane za pomoca nanociagu sa subiektywnym obrazem rzeczywistosci ruchalizmowej. suma mikrowartosci jednostek nie tworzy pojecia swiata a jest jedynie zludzeniem w obiektywizmie. indywiualnosc wartosci czlowieka, jest indywidualnoscia pojec z nim zwiazanych w jego istniejacym swiecie. to co znajduje sie w symstruktcie ma swoje punkty zaczepne, o duzym znaczeniu emocjonalnym. chaotyczne nanociagi odbieramy jako fantazje, panike, niezdecydowanie myslowe. kazda jednostka zyje w swoim mikrokosmosie do ktorego trzeci nie ma dostepu. niemozliwym jest przekazanie go w czesci ze wzgledu na indywidulana instrumentalizacje jezyka. w religijnych tradycjach kulturowych, telepatii, psychoanalizie, hipnozie sa mozliwosci odnalezienia wspolnego nanociagu ale interpretacja uzyskanych informacji ma wartosc porownywalna, intuicyjna, wyobrazeniowa i nie znajduje potwierdzenia naukowego. nauka jest sztywna, pozbawiona emocji bryla, narzedziem, kamieniem lupanym, przydatnym w wygodniejszym przetrwaniu.
sens zycia, przezycie. natura zmusza czlowieka do przekazywania genow co bez emocji jest niemozliwe. emocje sie obcina, ukrywa, nie pasuja do ruchalizmu, bez nich nie ma mowy o zyciu. wladajac jezykiem, emocjonalnym, nalezy sie liczyc z trudnosciami, dyskryminacja. w codziennosci praktyczniejszym jest jezyk obyczajowy, techniczny, gieldowy, wulgarny, zrozumialy dla srodowiska. emocjonizm nie jest teoria poznania czerpiaca soki z irracjonalizmu, empiryzmu, egzystencjonalizmu, metafizycznego obiektywizmu lub podobnych teorii, emocjonizm ma swoje korzenie w innej przestrzeni myslowej, zwanej sekretologia.