wyrok w zawieszeniu
Moderator: Gacek
- fobiak
- Posty: 15750
- Rejestracja: 2006-08-12, 07:01
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
wyrok w zawieszeniu
odkladane na pozniej
na poczatek
przesuwany
z tygodnia na tydzien
na krotko przed
proba luzowania petli
obcych win na szyi
do lez bezradnosci
syzyfowy wysilek
z miloscia i wolnoscia
nagradzany nadzieja
konca
na poczatek
przesuwany
z tygodnia na tydzien
na krotko przed
proba luzowania petli
obcych win na szyi
do lez bezradnosci
syzyfowy wysilek
z miloscia i wolnoscia
nagradzany nadzieja
konca
dajcie zyc grabarzom
- fobiak
- Posty: 15750
- Rejestracja: 2006-08-12, 07:01
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
olga nic nie zmarnowalem
odkladane: niespelnienia, wizje, idee, checi, relne zmiany, pragnienia, pozadania tylko nie marzenia
[ Added: 2007-12-03, 20:14 ]
przesuwane bo peel nie wie, ze szczescia sie nie da kupic
i gra co sobote w lotka, bedac przekonanym, ze to jest jego jedynym ratunkiem
odkladane: niespelnienia, wizje, idee, checi, relne zmiany, pragnienia, pozadania tylko nie marzenia
[ Added: 2007-12-03, 20:14 ]
przesuwane bo peel nie wie, ze szczescia sie nie da kupic
i gra co sobote w lotka, bedac przekonanym, ze to jest jego jedynym ratunkiem
dajcie zyc grabarzom
tylko wiersz jest przez to nieczytelny
i tak kolejne dwie zwrotki utrzymujesz już konwencji wyliczania rzeczowników w mianowniku "próba", "wysiłek"
wiec jesli w pierwszej bylby rzeczownik "odkladanie " zachowana bylaby ciaglosc
jesli takiemu sposobowi pisania zarzucasz wymadrzanie sie dlaczego ten sposob zastosowales dalej
i tak kolejne dwie zwrotki utrzymujesz już konwencji wyliczania rzeczowników w mianowniku "próba", "wysiłek"
wiec jesli w pierwszej bylby rzeczownik "odkladanie " zachowana bylaby ciaglosc
jesli takiemu sposobowi pisania zarzucasz wymadrzanie sie dlaczego ten sposob zastosowales dalej
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Re: wyrok w zawieszeniu
Dodałem sobie do tego co widać powyżejfobiak pisze:odkladane na pozniej
na poczatek
przesuwany
z tygodnia na tydzien
na krotko przed
i
proba luzowania petli
obcych win na szyi
do lez bezradnosci
oraz
syzyfowy wysilek
z miloscia i wolnoscia
nagradzany nadzieja
konca
- cieniu1969
- Posty: 5059
- Rejestracja: 2006-08-11, 15:46
- Kontakt:
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
A jeśli nie czekasz na koniec udręki z tej racji, że takowej w ogóle nie doświadczasz , jeśli twoje życie to nie walka a "sztuka dyplomacji" w tym sensie, że gibko poruszasz się w społeczeństwie, czasoprzestrzni, i życie twoje może bajką nie jest dla ciebie ale dla innych chociażby legendą ono się stanie to co wtedy?fobiak pisze:nadzieja na koniec to nie na smierc tylko na koniec uderki
czlowiek sie meczy, walczy cale zycie i jest w koncu zmeczony
pociesza sie nadzieja wiedzac o tym, ze zycie to nie je bajka,
skazaniec wie kiedy sie jego kara skonczy, czlowiek dzisiejszy, "wolny" nie wie tego nigdy
Dlaczego malujesz zatem rzeczywistość 1D ?
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
że też się posłuże:
Pierwsza Szlachetna Prawda o Cierpieniu (pāli. dukkha ariya sacca; sanskr. arya duhkha satya) - Istnieje cierpienie.
Druga Szlachetna Prawda o Przyczynie Cierpienia (pāli. dukkha samudayo ariya sacca; sanskr. arya samudaya satya) - Przyczyną cierpienia jest pragnienie
Trzecia Szlachetna Prawda o Ustaniu Cierpienia (pāli. dukkha nirodho ariya sacca; sanskr. arya nirodha satya) - Ustanie cierpienia to całkowite zaniknięcie i ustanie, wyrzeczenie się, zaniechanie, wyzwolenie, puszczenie pragnienia
Czwarta Szlachetna Prawda o ÂŚcieżce Prowadzącej do Ustania Cierpienia (pāli. dukkha nirodha gāmini paṭipadā ariya sacca; sanskr. arya mārga satya) - Drogą do ustania cierpienia jest Szlachetna Ośmiostopniowa ÂŚcieżka - właściwy pogląd, właściwe postanowienie, właściwa mowa, właściwe działanie, właściwy żywot, właściwe dążenie, właściwe skupienie, właściwa medytacja.
Tak zapatrują się na to Dalajlama i jego poplecznicy.
Ja uważam, że wystarczy mieć wszystko w dupie, żeby nie cierpieć.
Dla przykładu: mam rodzine, no spoko, kiedyś ich ciała zgniją w grobie - mam to w dupie, takie jest życie materii. Chodze na studia i zdaje, jak nie zdam czegoś to srał na to pies - mam to w dupie. Zdechne ja kiedyś na pewno, ale po co ubolewać nad tym i dręczyć się tym co będzie po. Mam w dupie takie gdybanie.
Jestem głupi i mam to w dupie.
Pierwsza Szlachetna Prawda o Cierpieniu (pāli. dukkha ariya sacca; sanskr. arya duhkha satya) - Istnieje cierpienie.
Druga Szlachetna Prawda o Przyczynie Cierpienia (pāli. dukkha samudayo ariya sacca; sanskr. arya samudaya satya) - Przyczyną cierpienia jest pragnienie
Trzecia Szlachetna Prawda o Ustaniu Cierpienia (pāli. dukkha nirodho ariya sacca; sanskr. arya nirodha satya) - Ustanie cierpienia to całkowite zaniknięcie i ustanie, wyrzeczenie się, zaniechanie, wyzwolenie, puszczenie pragnienia
Czwarta Szlachetna Prawda o ÂŚcieżce Prowadzącej do Ustania Cierpienia (pāli. dukkha nirodha gāmini paṭipadā ariya sacca; sanskr. arya mārga satya) - Drogą do ustania cierpienia jest Szlachetna Ośmiostopniowa ÂŚcieżka - właściwy pogląd, właściwe postanowienie, właściwa mowa, właściwe działanie, właściwy żywot, właściwe dążenie, właściwe skupienie, właściwa medytacja.
Tak zapatrują się na to Dalajlama i jego poplecznicy.
Ja uważam, że wystarczy mieć wszystko w dupie, żeby nie cierpieć.
Dla przykładu: mam rodzine, no spoko, kiedyś ich ciała zgniją w grobie - mam to w dupie, takie jest życie materii. Chodze na studia i zdaje, jak nie zdam czegoś to srał na to pies - mam to w dupie. Zdechne ja kiedyś na pewno, ale po co ubolewać nad tym i dręczyć się tym co będzie po. Mam w dupie takie gdybanie.
Jestem głupi i mam to w dupie.
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Ponoć jesteśmy odzwierciedleniem wszechświata, jesteśmy wszechświatem i wszechświat tworzymy. To wszysko, czyli wszechświat, jest rozproszone, konsystencja rzadka (wobec czego zatwardzenie odpada);fobiak pisze:"Ja uważam, że wystarczy mieć wszystko w dupie, żeby nie cierpieć."
wojtek, wiesz ile to "wszystko" wazy?
juz z tego powodu cierpisz
czlowiek powinien czuc sie lekko a nie cierpiec na zatwardzenie
spójrz na zamarzniętą tafle jeziora: jeśli na którymś tam miejscu staniesz to możliwe, że załamie się pod tobą, ale jeśli twój ciężar rozłożyć równomiernie na całej powierzchni, to wówczas nawet jej to nie uszczypnie.
Wówczas tafla nie cierpi.
Pociągne jeszcze tą tafle, bo to fajne pole. Zuważ, że jest ona sterowana nastrojem. Gdy np. chce umrzeć dla świata, a żyć tylko w sobie, to odziela się lodem. Można oczywiście przeręble porobić i jakieś tam idee, które pływają w ciele jaziora wyłowić, ale to tylko śladowe ilości całości.
Takie to jezioro, jeśli nie dozna agresji z zewnątrz, jest harmonią.
Można się pokusić o teze: Człowiek jest harmonią, jeśli nie zazna zewnętrznej agresji.
Ale jeśli do jeziora wpuści się obce gatunki ideii, które mogą wyprzeć inne, czy wówczas zostanie zakłócona harmonia wcześniejsza? Myśle, że chyba nie, ponieważ nastąpi tylko wymiana. Słabsze zrobią miejsca silniejszym, ale harmonia pozostanie.
A to, że jeziora wysychają to nie prawda. One się po prostu teleportują za pomocą chmur w inne miejsca wszechświata, a idee które je tworzą zawsze można skompletować w okamgnienu.
[ Dodano: 2007-12-05, 16:14 ]
*Jeziora, tak jak energia nie umierają -Teofilu.
- fobiak
- Posty: 15750
- Rejestracja: 2006-08-12, 07:01
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
lody puszczaja obojetnie od ciezaru i rozlozenia, wszystko co na lodzie pojdzie na dno lub zostanie wyrzucone na brzeg z chwila ocieplenia sie, idee przenoszone z zewnatrz odgornie nie beda tworzyly harmonii tylko wprowadza chaos, idea musi sie urodzic tam gdzie jest potrzebna, powstac z tego samego gruntu, zrodzic sie z trudu i krwi potrzebujacych a wszechswiat wykorzystywani, niewolnicy, potrzebujacy maja i tak w dupie no nie?
"Wówczas tafla nie cierpi." nie wiem czy mozna mowic w tym przypadku o cierpieniu i czy tafla rowniez ma przebicia momentalne tak jak czlowiek po to aby momentami przyslonic monotonie cierpienia
"Wówczas tafla nie cierpi." nie wiem czy mozna mowic w tym przypadku o cierpieniu i czy tafla rowniez ma przebicia momentalne tak jak czlowiek po to aby momentami przyslonic monotonie cierpienia
dajcie zyc grabarzom
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Lody puszczają, ponieważ zmienia się nastrój. Najlepiej rozmawiać z jeziorem latem, a to z tej racji, że temperatura słuchania jest odpowiednia i przyjmuje ono każdą ideę, która się w niej zanurzy. Może wejść i wyjść taka idea i żyć poźniej gdzie indziej albo podróżować czy też wracać dzień w dzień i kąpać się w jeziorze. Na dno pójdzie to, co jest nieruchliwe. Na dno idą pseudoidee, które tworzą podświadomość jeziora. Ona towarzyszy mu aż do wyparowania. Nieruchliwa idea to pseudoidea.fobiak pisze:lody puszczaja obojetnie od ciezaru i rozlozenia, wszystko co na lodzie pojdzie na dno lub zostanie wyrzucone na brzeg z chwila ocieplenia sie, idee przenoszone z zewnatrz odgornie nie beda tworzyly harmonii tylko wprowadza chaos, idea musi sie urodzic tam gdzie jest potrzebna, powstac z tego samego gruntu, zrodzic sie z trudu i krwi potrzebujacych a wszechswiat wykorzystywani, niewolnicy, potrzebujacy maja i tak w dupie no nie?
"Wówczas tafla nie cierpi." nie wiem czy mozna mowic w tym przypadku o cierpieniu i czy tafla rowniez ma przebicia momentalne tak jak czlowiek po to aby momentami przyslonic monotonie cierpienia
To co zostaje na brzeg wyrzucone, to bądź fekalia, których jezioro się pozdbywa, bądź też materializacja jakieś idei.
(Jeśli ryba to idea, to: ryby w jeziorze pływają w ławicach, polują na inne, wchłaniając je; rodzą nowe idee etc. Gdybyś tak spojrzał na ten świat wewnętrzny jeziora - powiesz CHAOS patrząc na spokojną tafle jeziora i tak też gdy na zewnątrz szaleje sztorm, wiatr stara się zniszczyć powłokę jeziora, szarpie je tworząc fale - powiesz CHAOS patrząc na spokój jaki panuje pod wodą.)
Wykorzystywane są tylko sztuczne i zniewolone jeziora, ale mimo tego pamiętać należy, że jeziora rozmawiają za pomocą chmur i rzek między sobą i z oceanami, ale to już inna bajka Teofilu.
-
- Posty: 3545
- Rejestracja: 2007-10-02, 20:07
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości